امداد خودرو اردبیل

ارائه خدمات امداد جاده ای با قیمت منصفانه اتحادیه و در کمترین زمان ممکن با ضمانت انجام می‌پذیرد. شرکت امداد جاده ای 1593 با بیش از 23 سال تجربه در امداد خودرو، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شماره امداد خودرو جاده ای در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد.

امداد خودرو اردبیل

در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو ۱۵۹۳  تماس بگیرید و همکاران ما در حمل خودرو اردبیل در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود. فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو ۱۵۹۳ تماس بگیرید. امداد خودرو جاده ای از خدماتی است که توسط امدادخودرو اردبیل به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته ارائه می‌شود. هر خودرویی ممکن است با خرابی و مشکل در جاده مواجه شود. در صورت بروز هرگونه مشکل، شما می توانید با شماره تماس امداد خودرو جاده ای به شماره 1593 تماس بگیرید. شرکت امداد خودرو جاده ای 1593 با داشتن هزاران یدک کش و خودروهای مختلف، قادر است انواع خودروهای ایرانی و خارجی را در محل تعمیر کند و یا به تعمیرگاه مناسب حمل نماید.

امداد خودرو اردبیل یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای امداد خودرو در اردبیل و تمامی نقاط کشور میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در ضمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم علم روز خودرو و خدمات امداد خودرو را مورد مطالعه و بررسی هرچه بیشتر قرار دهند.

  • حمل خودروهای لوکس و گران قیمت به تمامی نقاط ایران با ایمنی کامل و صدور بیمه برای وسیله نقلیه شما با خودروبر اردبیل.
  • دارای کاپوتاژ بین المللی و حمل خودرو به سایر مناطق کشور.
  • تعمیرگاه سیار و تعمیر وسیبه نقلیه شما به صورت شبانه روزی.
  • سوخت رسانی به خودروهای در راه مانده توسط امداد خودرو اردبیل
  • تعویض و تعمیر شمع و وایر خودرو در محل توسط امداد گر.

اطمینان در سفر با امداد خودرو جاده ای مطمئن

خودروبر اراک (امدادخودرو کشوری) با مجوز رسمی خدمات امـدادی در جهت ساماندهی و بهبود خدمات به مشتریان عزیز است. مجموعه کشوری حمل خودرو اراک عضو تعاونی امداد خودرویی کشوری و همچنین انجمن صنفی شرکت های امداد خودرویی کشور می باشد. با هدف افزایش آرامش در سفر، شرکت امداد خودرو جاده ای اردبیل 1593 با کادری مجرب در خدمت شما عزیزان قرار دارد. خدمات امداد جاده ای با قیمت مناسب و ارائه ضمانت انجام می‌پذیرد. تعرفه امداد جاده ای متناسب با نرخ اتحادیه و با قیمتی مناسب ارائه می‌شود. شرکت امداد خودرو جاده ای کشوری 1593 با تجربه‌ای نزدیک به 23 سال در حال خدمت‌رسانی در جاده های کشور است.

حمل خودرو با انواع یدک کش چرخگیر، کفی خودروبر، یدک کش دکل‌دار و انواع جرثقیل انجام می‌پذیرد. با تماس با امداد خودرو جاده ای به شماره 1593، می‌توانید از خدمات مکانیکی سیار و حمل خودرو توسط نزدیک ترین امداد خودرو جاده ای بهره‌مند شوید. سید مهدی حسینی رئیس انجمن صنفی امداد خودرو کشور: در جست و جوی امداد خودرو در موتورهای جستجو مانند گوگل مواظب افراد سود جو باشید. بعضی از وب سایت های اینترنتی معتبر نبوده و امداد رسانی از سوی افراد وابسته به این سایت ها صرفا به منظور سود جویی و دریافت مبالغ چندین برابری می باشد. از این رو به هنگام مراجعه امدادگر به محل برچسب کیو آر کد موجود بر روی خودروی امدادگر توجه نمایید. و با اسکن این کیو آر کد با توجه به سایت استعلام امدادگران ایران از صحت مشخصات فردی و خودروی امدادگر مربوطه مطمئن شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا